Sabtu, 21 April 2018

om Liberdy



LIBERDY har skabt en ny, rimelig digital reklameøkonomi ved at vokse en stærk informationskøb og sælger platform, der belønner kunderne til brug i deres helt personlige oplysninger.
LIBERDY vokser en decentraliseret reklamedatastyringsplatform (DMP), der drives via blokchain-teknologi, der belønner kunderne for brugen af ​​annoncørerne i deres data. Vores samtykke primært grundlagt DMP giver annoncører adgang til særprægede og troværdige data. Ved brug af blockchain garanterer vi forbrugeroplysning er af højeste kvalitet, præcis, demonstreret og tidsstemplet.

hvordan det virker?

Liberdy har opbygget en decentraliseret datastyringsplatform (DMP), der drives af blockchain-teknologi, som belønner kunderne for brugen af ​​annoncørerne i deres data. Den online reklame virksomhed beskæftiger sig med NULL hoved
udfordringer:
• Data håndteres ikke som råvare, og derfor er brugerne ikke set som aspekt af økosystemet
• Annoncører tåler tabet af rigtige data i et økosystem. Dette er ikke gennemsigtigt. Liberdy udnytter fordelene ved blockchain-teknologi og GDPR-regulering for at give brugerne mulighed for at tage sig af deres vejledende rettigheder og indtægter fra brugen.
af deres private oplysninger. Køb og ændring af guide finder sted i baggrunden hver gang vi bevæger os online, men de brugere, der trykker vejledningen, får meget lidt til gengæld, og dette er stedet Liberdy kommer ind. Ved at genvinde deres data bliver kunderne til lige partnere inden for -linie reklame økosystem for første gang, modtager rimelig pris for en vare de ejer. Guiden uddraget til DMP er nyheder, som brugere allerede deler med virksomheder som Google, Facebook og Amazon. Drives via blockchain, garanterer vi, at forbrugerguiden er af højeste kvalitet, præcis, demonstreret og tidsstemplet. Alle transaktioner, der registreres i blokkæden, er indlysende for de andre spillere. Vores samtykke - primært grundlagt DMP giver annoncører adgang til unikke og sikre data, som så meget som nu måske ikke er erhvervet baggård de walled gardens af Facebook og Google. Det skaber også en oplagt økonomi, der ser brugerne, de rigtige guideejerne, som en partner i at konstruere skæbnen til tilladelsesbaseret reklame

overskydende LIBERDY

Liberdy udnytter fordelene ved blockchain teknologi og GDPR regulering til at give kunderne mulighed for at tage sig af deres informationsrettigheder. Ved at genvinde deres data udvikler kunderne sig til identiske ledsagere inden for on-line reklame økosystem for første gang.

Fordelte rigdom

Belønning af kunder for brug af annoncører gør de oplysninger, de allerede deler med Google og Facebook

Pålidelige data

Giver førstehånds, præcis, bekræftet og opdateret information til online-annoncører

Indflydelsesrig service

Forstyrrer onlineannonceringsvirksomheden ved hjælp af midler til at gøre kunderne nyttige om alle annoncører

Liberdy's økosystem

Brugere

• Få belønnet for de oplysninger, du allerede deler med Google, Facebook og Amazon
• Hold styr på de indsamlede oplysninger
  • Få adgang til en udviklet rabatplatform

Udgivere

• Generer en helt ny salgsstrøm
• Forbedre dine kunders data
  • Gør sandsynligvis i det væsentlige den forreste af GDPR-forordningen

Annoncører

• Integrer nemt med DSP efter eget valg
• Tryk let ind i et velstående globalt informationslager
• Få adgang til top-notch-samtykke grundet hovedsagelig data
  • Drage fordel af oplysninger, der er valideret i blokkeringen

• TGE soft cap - $ 5.000.000

• TGE hard cap - $ 30,000,000

for at få oplysninger andre, bedes du kontakte os nedenfor

hjemmeside:  https://liberdy.io/
telegram  :  https://t.me/liberdy

Tidak ada komentar:

Posting Komentar